نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سؤال مردم از ما مسئولان این است که اسلام چه زمانی اجرا می‌شود، گفت: مردم از اسلام خسته نمی‌شوند و ما مدیران باید دلسوزانه در عرصه فرهنگ قدم برداریم.

آیت الله  عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با  روسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی گفت: انسان به مرور دچار می‌شود.

او با بیان اینکه آفت‌های جسمی انواع بیماری‌ها است،  افزود: اما آفت‌های روحی به انسانیت لطمه وارد کرده و صفات انسانی از افراد گرفته می‌شود که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

آیت الله عبادی بیان کرد: آیا برای آفت‌های روحی که انسانیت را از ما می‌گیرد برنامه ریزی کرده و نسبت به آن حساسیت داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امراض روحی به هیچ وجه با امراض و بیماری‌های جسمی قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: به راستی کدام بیماری جسمی به اندازه کشته شدگان جنگ جهانی اول و دوم و جنگ خلیج فارس و جنایت‌های داعش و … جان انسان‌ها را گرفته است.

او یادآور شد: برخی بیماری جسمی نیز به مسائل فرهنگی و بی فرهنگی‌ها ارتباط دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروزه گرگ‌های صهیونیستی به جان مردم فلسطینی و غزه افتاده‌اند، یادآور شد: گرگ‌های دیگری در قالب سیاستمداران برخی کشور‌های غربی از این صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند که این بزرگترین میکروب فرهنگی جهانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروزه حتی یهودی‌های ایران و جهان نسبت به جنایت‌های صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند.

او با بیان اینکه انسان در ذات خود یک موجود فرهنگی است و نمی‌توانند از این تعریف خارج شود، افزود: حتی یک انسان منحط در واقع از یک عقیده و فرهنگ منحط برخوردار است.

آیت الله عبادی یادآور شد: نمی‌توان در حوزه فرهنگی کم کاری کرد و بعد خودمان از شرایط گلایه داشته باشیم.

او  با تأکید بر اینکه سؤال مردم از ما مسئولان این است که اسلام چه زمانی اجرا می‌شود، گفت: مردم از اسلام خسته نمی‌شوند و ما مدیران باید دلسوزانه در عرصه فرهنگ قدم برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار