۴ نکته برای استفاده حداکثری از قابلیت Google Docs

قابلیت Google Docs یک واژه پرداز رایگان است که در دسترس همه کاربران Gmail قرار دارد.

قابلیت Google Docs یک واژه پرداز رایگان از شرکت گوگل است که در دسترس همه کاربران Gmail قرار دارد و این سرویس مبتنی بر وب مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین واژه پرداز‌ها تبدیل کرده است.

اگر از کاربران Google Docs هستید، در این گزارش چند نکته ساده برای افزایش تجربه شما یادآوری می‌شود:

ویرایش مشارکتی

Google Docs دارای ویرایش مشترک است که به چندین نفر امکان می‌دهد به یک سند واحد دسترسی داشته باشند. ایجاد کننده سند به آن دسترسی کامل دارد و در صورت نیاز می‌توان به کاربران اضافی مجوز ویرایش داد. همچنین Google Docs ویژگی «Suggest» را ارائه می‌دهد که به وضوح تمام تغییرات انجام شده در سند را نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از ایموجی‌ها در بخش نظرات با Google Docs تعامل داشته باشند.

استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی 

Google Docs اخیراً ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را اضافه کرده است. این ویژگی‌ها به کاربران امکان می‌دهد یادداشت‌های جلسه را خلاصه کنند، یک پیام ایمیل را در یک سند پیش‌نویس کنند، و محتوا را در Google Docs کپی و ویرایش کنند.

دانلود آفلاین افزونه Google Docs 

افزونه آفلاین Google Docs در فروشگاه وب Chrome موجود است. این افزونه به کاربران اجازه می‌دهد بدون اتصال به اینترنت اسناد خود را ایجاد کنند. اما به یاد داشته باشید که این اسناد در فضای ابری آپلود نمی‌شوند و نمی‌توانید به ویژگی‌های مختلفی که نیاز به اتصال اینترنتی فعال دارند دسترسی داشته باشید.

قابلیت مقایسه اسناد 

Google Docs یک ویژگی مقایسه اسناد با استفاده آسان را ارائه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی دو سند را مقایسه کنند. این قابلیت، یک سند جدید حاوی داده‌های هر دو سند را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، گوگل به کاربران اجازه می‌دهد تا فرهنگ لغت را با افزودن کلمات جدید شخصی سازی کنند که می‌تواند در ویژگی Personal Dictionary گنجانده شود.

منبع: ae.24

برچسب ها: google docs ، گوگل ، ویرایش متن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار