حجت الاسلام رضا علیزاده گفت: غزه را باید با دو نگاه و روایت "مظلومیت"و " مقاومت" دید.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مردم غزه واقعا مظلومند، دشمن خونخوار حدی برای جنایت نمی‌شناسد و در یک بمباران، هزاران نفر را شهید می‌کند، اما در کنار این مظلومیت دو نقطه وجود دارد یک نقطه صبوری مردم و دیگری توکل است این صبوری و استقامت و توکل به داد مردم غزه خواهد رسید.

او افزود: امروزه دشمنان تلاش می‌کنند روایت مظلومیت غزه را بر مقاومت غلبه بدهند و طوری القا کنند که ورق جنگ برگشته و پیروزی برق آسای طوفان الاقصی با حملات هوایی به شکست تبدیل شده است، در حالی این چنین نیست و نخواهد بود.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: حملات مکرر جوانان فلسطینی و ضربات سهمگین و غیر قابل ترمیم این نبرد، دستاورد بزرگی برای فلسطین و شکست سنگینی برای اسرائیل است.

خطیب جمعه بخش بهمن افزود: با این استقامت و توکلی که مردم مظلوم فلسطین دارند به فضل خدا ماشاهد نابودی هر چه زودتر رژیم جعلی اسرائیل خواهیم بود.

امام جمعه بخش بهمن در بخش دیگری از سخنان خود به سفر‌های مکرر سران غربی به اسرائیل اشاره کرد و گفت: این سفر‌ها برای جلوگیری از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است و ما امروز شاهد سفر‌های پی در پی روسای آمریکا و دیگر کشور‌های شرور مثل انگلیس و فرانسه و آلمان به فلسطین اشغالی هستیم.

او افزود: اشرار عالم می‌بینند که رژیم صهیونیستی بر اثر ضربه بسیار محکم رزمندگان فلسطینی در حال متلاشی شدن و نابودی است و به همین جهت با سفر‌های مکرر و در اختیار گذاشتن تسهیلات نظامی سعی می‌کنند رژیم از پا افتاده را به زور سر پا نگه دارند.

برچسب ها: جنگ غزه ، نماز جمعه‌
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار