امام جمعه رستاق جنگ فلسطین را جنگ روایت‌ها عنوان کرد و گفت: در این برهه باید مواظب باشیم تا گرفتار تبلیغات رسانه‌ای و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن نشویم.

حجت الاسلام دلاوری خطیب جمعه رستاق در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته رستاق در همت آباد با اشاره به جریانات فلسطین گفت: صهیونیست‌ها پس از ضربه سختی که از حماس در عملیات طوفان الاقصی خوردند، دیوانه وار آن هم با حمایت رسمی و آشکار آمریکا به مناطق مسکونی غزه حمله ور شدند که دل هر انسانی را به درد می‌آورد. 

او ادامه داد: اسرائیل غاصب و حامیانش در راس آن‌ها آمریکا سخت دچار خطای محاسباتی شدند، آن‌ها می‌خواهند کمر مقاومت را بشکنند، ولی این کشتار‌ها جبهه مقاومت را در مبارزه با اسرائیل مقاوم‌تر می‌سازد.

امام جمعه رستاق بر هوشیاری مردم در مقابل رسانه‌های بیگانه تاکید و تصریح کرد: جنگ روایت‌ها است که باید مواظب بود گرفتار تبلیغات رسانه‌ای و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن نشد مثلا اینکه مردم فلسطین ناصبی هستند و کمک کار صدام در جنگ تحمیلی بودند؛ مواظب باشیم این مسائل اصل مقاومت را تحت الشعاع قرار ندهد و گسل مذهبی بین ملت فلسطین و ایران اسلامی ایجاد نکند؛ مذهب آن‌ها شافعی است و ارادت به خاندان به اهل البیت علیهم السلام دارند.

حجت الاسلام دلاوری با طرح این سوال که امروز ما چه وظیفه‌ای داریم؟ بیان کرد: امیر مومنان علی علیه السلام در آخرین پیام وظیفه ما را بیان نمودند «وَ کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً» وظیفه ما این است که مظلومان فلسطین را در ابعاد مختلف مالی، سیاسی، تبلیغاتی یاری نماییم.

خطیب جمعه رستاق با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان گفت: هراس دشمن از استمرار شهید فهمیده هاست.

او بیان کرد: شهید آرمان علی وردی و شهدای جریانات گذشته که مظلومانه به شهادت رسیدند تکرار شهید فهمیده‌ها در کشورند؛ دشمن به دنبال توقف روند تکرار حسین فهمیده هاست و همه باید مراقب جنگ شناختی دشمن باشیم.

حجت الاسلام دلاوری ادامه داد: در کشور ما سطح حرکت، سطح شور آفرینی، سطح پیش رانی به نوجوانان رسیده است و لذا همه اقشاری که با این قشر سر و کار دارند بویژه آموزش و پرورش مسئولیت خطیری بر دوششان است؛ باید این نوجوانان که به سمت جوانی می‌روند و آینده کشور در دست آنهاست با تفکرات و انگیزه‌های انقلابی و بصیرت انقلابی آماده سازند. 
 ‏

برچسب ها: جنگ غزه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار