حجت الاسلام علیزاده گفت: آمریکا منشأ و هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه است.

حجت الاسلام علیزاده ، امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جنایات فوق تصور و بهت انگیز در جنگ غزه، کاملا حساب شده و با چراغ سبز آمریکا و حامیان اروپایی رژیم صهیونیستی به وقوع پیوسته است.

حجت الاسلام علیزاده خطیب جمعه بخش بهمن اظهار داشت: ورود مقامات آمریکایی و اروپایی به فلسطین اشغالی و در کنار دولت دیوانگان صهیونیستی، نشانه روشنی از هدایت میدانی این جنایت توسط آمریکای جنایت کار، با صحنه گردانی لابی صهیونیسم است که مستقیما زنان و کودکان را هدف قرار داده تا رشد و زایش مقاومت را در آینده متوقف سازد تا از این طریق جلوی زوال صهیونیسم را بگیرد در حالی که "وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ".

او افزود: شواهد و قرائن نشان میدهد سیستم عصبی دولت المجانین مختل شده و قدرت هر گونه تصمیم گیری را از دست داده است.

حجت الاسلام رضا علیزاده بیان کرد: متاسفانه مواجهه ضعیف و منفعلانه سران دولت‌های اسلامی و تاخیر سوال برانگیزشان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و اکتفا کردن به بیانیه‌های کم خاصیت، موجب جرات و جسارت دشمن صهیونیستی شده است.

امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: ما بر این باوریم که تلاش‌های جنایتکارانه دولت جعلی صهیونیسم که پاسخ، از سر استیصال برای جبران شکست مفتضانه آن‌ها از عملیات طوفان الاقصی است، زوال رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد شکست در میدان را با قتل عام کودکان جبران کند و ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه، درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است.

او بیان کرد: صهیونیست‌ها با بستن منابع آب و برق روی این مظلومان و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

برچسب ها: جنگ غزه ، نماز جمعه‌
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار