۴۷ دانش آموزان برتر کنکور سراسری به همراه مدیران نمونه مدارس مهاباد در آیینی با اهدای لوح مورد تجلیل قرار گرفتند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در آیین قدردانی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری گفت: پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای را سرمایه‌های انسانی آن محقق می‌کنند که در سایه آموزش و پرورش تربیت خواهند شد.

وی ضمن تبریک موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری افزود: هر اندازه میزان ارتباط و هماهنگی بین اولیا و مجموعه آموزش و پرورش بیشتر باشد می‌توان در موفقیت دانش آموزان تاثیر بیشتری داشته باشد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی و روحیات هر دانش آموز متفاوت بوده که باید از طریق هماهنگی و همفکری اولیا و مدرسه این شناخت حاصل شود.

عباسی ایجاد عزت نفس در دانش آموزان را ضروری دانست و گفت: حس مفید و موثر بودن در جامعه به دانش آموزان باید القا شود تا ضمن ایجاد اعتماد به نفس، نقش خود را در جامعه به درستی ایفا کند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان باید یاد بگیرند به جز تکالیف درسی در حوزه‌های اجتماعی و سایر امورات زندگی نیز مهارت داشته باشند و با پرسشگری از پس مسئولیت‌های اجتماعی خود برآیند.

وی هزینه کردن در آموزش و پرورش و ایجاد فضای آموزشی مناسب را بهترین سرمایه گذاری دانست و گفت: زیربنای توسعه هر جامعه‌ای منوط به ارتقا کیفیت آموزش و پرورش است که در کشور ما نیز طی سال‌های گذشته به آن توجه شده است.

عباسی اضافه کرد: هم اکنون ۵۴ مدرسه شامل ۳۰۸ کلاس درس در سطح شهر و روستا در حال ساخت بوده که با اتمام آن به بهبود وضعیت فضا‌های آموزشی کمک خواهد کرد.

در پایان این مراسم از ۴۶ دانش آموز برتر کنکور سراسری و مدیران نمونه مدارس با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.