مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۴۱ دانش‌آموز اهل این شهرستان در کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه‌های سه رقمی کمتر از هزار شدند.

اسعد رسولی مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۱۰ نفر از دانش آموزان دارای رتبه کمتر از هزار مهاباد در رشته تجربی، ۱۳ نفر در رشته زبان، ۱۳ نفر رشته هنر، ۲ نفر در رشته علوم انسانی و سه نفر در رشته ریاضی فیزیک شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بیشتر آمار رتبه زیر هزار در مهاباد مربوط به دانش آموزان پسر با ۲۱ نفر است که در مدارس این شهرستان تحصیل کرده‌اند.

رسولی این امر را نشانه توانمندی دانش آموزان مهابادی در عرصه رقابت‌های آموزشی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: موفقیت‌های پیاپی دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال و سال‌های اخیر ناشی از ظرفیت تحصیلی بالا و تلاش و کوشش قابل توجه آنهاست.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد اضافه کرد: در این میان محمدپارسا حکمت‌آرا در رشته زبان موفق به کسب رتبه تک رقمی چهار کنکور سراسری و منطقه دو کشور شد.

وی همچنین از آغاز فعالیت پایگاه انتخاب رشته با هدف انتخاب رشته آگاهانه و امنیت شغلی داوطلبان خبر داد و گفت: این پایگاه در مرکز مشاوره دانش آموزی واقع در خیابان ارتش روبه‌روی مجتمع طلایی با حضور مشاوران مجرب، متخصص و با تجربه راه‌اندازی شده و در دو نوبت صبح و عصر فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.