به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه و معرفی فناوری‌های نوین در صنعت ورزش برای اولین بار در استان فارس برگزار شد.

سید محمود قیومی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اعلام این خبر گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس علاوه بر ایجاد زیر ساخت، جهت شهرک‌ها و نواحی صنعتی حمایت‌های ویژه‌ای از واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان و فناور دارد. 

او گفت: یکی از این حمایت ها، ایجاد زمینه جهت معرفی محصولات از طریق برگزاری رویداد‌های استارتاپی است. 

قیومی تصریح کرد: طی سال گذشته و امسال بنا بر منویات و فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی برنامه‌ها و حمایت‌های متنوعی را از شرکت‌های فناور و دانش بنیان داشتیم و سیاست مدیرعامل شرکت استانی بر این بوده علاوه بر تمرکز زدایی در برنامه ها، موضوعاتی در دستور کار قرار بگیرد که تا به حال، رویداد برگزار نشده است، در همین راستا امسال رویداد استارتاپی با موضوع مسقطی را در لارستان داشتیم و این رویداد نیز با موضوع ورزش برگزار شد.

او افزود: با توجه به وجود شرکت‌های فعال حوزه تجهیزات ورزشی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تعامل با شرکت‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری و هم چنین رسالت فن بازاربرنامه ریزی لازم جهت برگزاری این رویداد با محوریت فن بازار منطقه‌ای فارس بعمل آمد.

امیر محمدی کارگزار رسمی فن بازار منطقه‌ای فارس در ادامه گفت: با توجه به اینکه این رویداد در قالب جشنواره عزت و پیشرفت ایرانی برگزار شد. 

او گفت: بیش از یک ماه قبل از رویداد، اطلاع رسانی به هیات‌های ورزشی و شرکت‌های فناور صورت گرفت، و جلسات متعددی در قالب شورای راهبری رویداد برگزار شد.

محمدی گفت: طی فراخوان‌های صورت گرفته بیش از ۶۰ نیاز از ۱۵ هیات‌های ورزشی شناسایی شد و ١۵ فناور که عموما در شهرک صنعتی و پارک علم و فناوری مستقر هستند جهت حضور در رویداد اعلام آمادگی کردند. 

او تصریح کرد: طی رویداد یک روزه که در محل اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد علاوه بر شبکه سازی، عرضه کنندگان فناوری و متقاضیان فناوری محصولات و نیاز‌های خود را ارائه کردند و در پایان نیز جلسات رو درو برگزار شد. 

محمدی هم چنین افزود: طی جلسات رو درو که برگزار گردید ارتباط خوبی بین صاحبان فناوری و متقاضیان شکل گرفت؛ که بعد از رویداد نیز توسط فن بازار تسهیل گری جهت بهم رسانی صورت خواهد گرفت.

او در پایان گفت: این رویداد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس، شرکت شرکت‌های صنعتی فارس، شرکت توسعه مدیریت فروغ افکار یکم آبان‌ماه به مدت ۶ ساعت برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار