معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی ماه گذشته از ۶۲ هکتار زمین در کشور رفع تعرض فوری شده و این اراضی به بیت‌المال بازگشته است. 

ارسلان مالکی  گفت: طی ماه گذشته  ۴۱ حکم قضایی درباره زمین‌خواری توسط نیروهای یگان حفاظت اجرا شده که از این طریق در مجموع حدود ۶۲ هکتار زمین به بیت المال بازگشته است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با تلاش نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ۳۴ مورد پرونده قضایی برای زمین‌خواران در کشور تشکیل شده است. 

او با بیان اینکه در  فارس، ایرانشهر و تهران به‌ترتیب بیشترین میزان رفع تعرض فوری انجام شده است اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همواره آماده برخورد قاطع و فوری با متعرضین به انفال هستند. 

مالکی ادامه داد: در استان‌های اردبیل، کردستان و آذربایجان غربی هم بیشترین میزان اجرای احکام قضایی توسط یگان حفاظت انجام شده است.

وی در پایان اعلام کرد: اساس کار یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع زمین‌خواری است و بر این اساس در ماه گذشته در استان‌های اردبیل، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم و مازندران هیچگونه تعرضی به اراضی دولتی مشاهده نشده است.

برچسب ها: رفع تعرض ، زمین خواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار