سازمان امدادی نجات کودکان اعلام کرد: تنها راه برای محافظت از جان کودکان غزه توقف خشونت است.

گروه امدادی «نجات کودکان» (Save the Children) مستقر در انگلیس اعلام کرد که دست‌کم ۲ هزار کودک در بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی در ۱۷ روز گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

مؤسسه «نجات کودکان» اعلام کرد: هزاران خانه و ده‌ها زمین بازی، مدرسه، بیمارستان، کلیسا و مسجد در غزه آسیب دیده یا ویران شده‌اند. طبق گزارش وزارت بهداشت در غزه حداقل ۴ هزار و ۶۰۰ کودک مجروح شده‌اند، برخی از آن‌ها با سوختگی‌های طاقت فرسا، دست و پا‌های از دست رفته و سایر جراحات هولناک ناشی از انفجار آسیب دیده‌اند.

این سازمان اعلام کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی کودکان را به طور بی‌رویه می‌کشد و زخمی می‌کند.

علاوه بر ۲ هزار و ۵۵ کودکی که در غزه کشته شده‌اند، این مؤسسه خیریه همچنین به گزارش‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد که «۲۷ کودک دیگر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شده اند».

«جیسون لی» از سازمان نجات کودکان در بیانیه‌ای گفت: «با افزایش تعداد کشته‌ها، کودکان در معرض خطر و وحشت هستند. آتش‌بس باید فوراً مورد توافق قرار گیرد و تنها راه برای محافظت از جان کودکان، توقف این خشونت است.

مؤسسه نجات کودکان در جای دیگری در بیانیه خود نسبت به فاجعه انسانی بیشتر در غزه هشدار داد و گفت که بیش از یک میلیون کودک در وسط منطقه درگیری بدون راه امن برای خروج به دام افتاده‌اند. این آژانس اعلام کرد که بسیاری از آن‌ها پس از قطع برق که زیرساخت‌های حیاتی مراقبت‌های بهداشتی را تأمین می‌کرد، به دارو و مراقبت کافی دسترسی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه این لعنتی ها را ایشالله روزی برسه این ظالمان نابود بشند
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۹:۱۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند سکوت دولت های مدعی حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن در مقابل جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان خواهد ماند. وضعیت جدیدی که جهان با آن مواجه است و درگیری‌هایی که بوجود آمده است جنگ حق علیه باطل است و در این جنگ سازمان‌های بین‌المللی و دولت هایی که همیشه مدعی دفاع از کودکان و زنان بوده‌اند ولی در این موضوع مهم که یک نسل کشی و جنایت جنگی است سکوت کرده اند و نقاب از چهره واقعی آنان برداشته شد.

بیش از۷۰۴ غیرنظامی در حملات رژیم صهیونیستی شهید شدند
که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۰۴ غیرنظامی در حملات رژیم صهیونیستی در غزه شهید شدند.
دشمن صهیونیستی سه‌شنبه در اجرای سیاست نازی خود دست به کشتار ۷۰۴ شهروند از جمله ۳۰۵ کودک زد.
سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۹:۰۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
شهادت حدود ۵۰ نفر در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ بیش از ۷۰۰ نفر در حملات شبانه رژیم صهیونیستی کشته شدند بیش از ۷۰۰ فلسطینی در بالاترین تعداد تلفات ۲۴ ساعته در ۲ هفته بمباران رژیم صهیونیستی در حملات هوایی شبانه این رژیم کشته شدند. سوال اینجاست که پس مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند.
ارتش اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون به رهبری در جنگ نوار غزه علیه زنان، مردان و کودکان غزه از سلاح های ممنوعه ساخت آمریکا و غرب استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایت می کنند، آدم می کشند و هم مردم غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
در این مدت 19 روز متأسفانه بیش از 2000 کودک و 6 هزار نفر زنان و مردان در حملات صهیونیست‌ها به غزه شهید شده‌اند اقدامات عملی باید علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
سازمان ملل از حل بحران فلسطین ناتوان است و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
شورای امنیت سازمان ملل از حل بحران فلسطین ناتوان است و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون به رهبری در جنگ نوار غزه علیه زنان، مردان و کودکان غزه از سلاح های ممنوعه ساخت آمریکا و غرب استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایت می کنند، آدم می کشند و هم مردم غزه را بمباران و قتل عام می کنند.

نظامیان آمریکایی و هم نظامیان کشورهای اروپایی از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟
نظامیان آمریکایی و هم نظامیان کشورهای اروپایی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نظامیان آمریکایی و هم نظامیان کشورهای اروپایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نظامیان آمریکایی و هم نظامیان کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
زنا و بچه ها باید فورا از غزه خارج بشن والا اسرائیل خون آشام عین فرعون از قتل عام نوزادام ابایی نداره
آخرین اخبار