دانش آموزان دختر بهابادی در حمایت از کودکان مظلوم غزه جنایت اشغالگران علیه زنان و کودکان غزه را محکوم کردند.  

دانش آموزان دختر در بهاباد با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، الله اکبر، سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن و مرگ بر صهیونیست جنایت اشغالگران علیه زنان و کودکان غزه  را محکوم کردند. 

مادران بهابادی نیز که فرزندان و کودکان خود را همراه با کالسکه در تجمع شرکت داده بودند، با مشت‌های گره کرده اعلام کردند ملت ایران همواره از حق و حقانیت و آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهد کرد و ملت فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیست.

در مسیر و محل تجمع بزرگ حمایت مادران و کوکان بهابادی از کودکان غزه، پلاکارد‌ها و پرچم‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه کودکان و زنان که در این فاجعه بزرگ به شهادت رسیده اند، به نمایش گذاشته شد.

فرماندار بهاباد در این اجتماع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوارغزه و فلسطین و حمایت قاطع از مردم مظلوم وستمدیده غزه و فلسطین گفت: جوانان فلسطینی ثابت کردند که پیش بینی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حال محقق شدن است.

تیموری با بیان اینکه مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال با حمایت‌های کشور‌های غربی مورد ظلم و ستم قرار گرفته، اما مقاومت و ایستادگی کرده‌اند، افزود: آدم و کودک کشی رژیم صهیونیستی نشانه ضعف این غده سرطانی است.

وی بیان داشت: این تجمع، اعلام آمادگی و اتمام حجت با رژیم صهیونیستی است که بمباران بیمارستان غزه ناشی از ضعف و استیصال این رژیم کودک کش است.

اجرای سرود سلام فرمانده، اجرای دکلمه و شعر ایستگاه نقاشی ازدیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.