بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح دوربرگردان المهدی در ارومیه

تقاطع دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه در بزرگراه خاتم الانبیا (ص) این شهر به بهره برداری رسید.

تقاطع دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه در بزرگراه خاتم الانبیا (ص) این شهر در راستای ایجاد مسیری امن برای منطقه کمتربرخوردار المهدی به بهره برداری رسید.

فرماندار ارومیه با بین اینکه توجه به نقاط حاشیه‌ای ازجمله مهمترین رویکرد‌های قابل تقدیر شورای اسلامی شهر و شهرداری است بر توجه ویژه‌ به موضوع توسعه عمرانی و متوازن در مناطق حاشیه‌ای شهر تاکید کرد و گفت: در دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار به میزان قابل توجهی افزایش یافته و برنامه ریزی‌های مختلف در این مسیر صورت گرفته است.

غلامحسین عماری ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که در راستای خدمت رسانی به مردم در همه نقاط شهرستان، با توان کامل وارد شویم و طرح‌های مختلفی را در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی اجرایی کنیم.

شهردار ارومیه هم در این مراسم با ارائه گزارشی از طرح اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح دوربرگردان المهدی، به طول ۳۲ متر و عرض ۳۶ متر با سطح عرشه‌ای به مساحت یک‌‎هزار و ۱۵۲ متر مربع و هزینه ۶۰۰ میلیارد ریالی احداث شده است.

حسین مهدی زاده افزود: این دوربرگردان باهدف روان سازی ترافیک در مسیرکمربندی خاتم الانبیا (ص) و با رویکرد حذف سوانح رانندگی و آسیب‌های اجتماعی در مدت ۱۱۷ روز احداث شده است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شده است که این روند رد نیمه دوم سال هم تداوم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.