سرپرست اداره کل محیط زیست گفت: به دنبال تغییر در نحوه پیمانکاری خدمات شهری هستیم که در نیمه دوم سال بتوانند در موضوع پسماند و آلودگی هوا موثر باشند.

حلیا سادات حسینی، سرپرست اداره کل محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با تدابیری که شورای اسلامی با بودجه سال ۱۴۰۲ داشته و تلاش‌هایی که توسط شهردار صورت گرفته است توانستیم بحث حمل و نقل پاک را عملی کنیم. این برای اولین بار اتفاق افتاده که امید داریم موضوع مستمر و ادامه داری باشد. 

او بیان کرد: با این هدف که حمل و نقل عمومی در همه فصول به خصوص زمستان کمک کننده باشد در زمستان امسال خصوصا نوسازی ناوگان حمل و نقل را داشته ایم؛ در واقع  نوسازی اتوبوس ها بی تاثیر نبوده است. این نوسازی ها چند سال اخیر بوده که تا به الان اتفاق نیفتاده است. 

سرپرست اداره کل محیط زیست همچنین گفت:خدمات شهری تهران به دنبال امر نگاهداشت هستند و این رویکرد اثرات مثبت و قابل توجهی دارد. البته زیرساخت‌ها و مراحل ابتدایی آن صورت گرفته است. ایجاد این زیرساخت‌ها پیام‌های مردمی را به همراه داشته که نشان دهنده رضایتمندی شهروندان است. اما به هر حال ما می‌دانیم کافی نیست و به فضا‌ها و عملکرد‌های بیشتری نیاز است.

او بیان کرد: با این رویکرد امیدواریم کلا وضعیت نگاهداشت تهران خوب پیش رود. با دستورالعمل‌های جدیدی که فرستاده شده بحث واقعی سازی خواهیم داشت. به دنبال تغییر در نحوه پیمان کاری خدمات شهری در امر متولی شهر هستیم که در نیمه دوم سال بتوانند در موضوع پسماند و آلودگی هوا موثر باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار