رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو سال گذشته، هزار و ۲۰۰ مصوبه در جلسات این شورا به تصویب رسیده که قریب به ۸۰ درصد آن اجرایی شده است.

آقای میری اظهار داشت: جامعه شورایی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و در کف جامعه بودن مطالبات گسترده‌ای دارد که برای پیگیری با کمبود‌هایی مواجه است لذا از شورای عالی استان‌ها انتظار است نسبت به فراهم سازی زیرساخت‌های لازم جهت تسهیل امور شورا‌های اسلامی، به خصوص شورا‌های فرادست اقدام کند.

وی افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مستحکم‌ترین پل‌های ارتباطی میان حاکمیت و مردم هستند و شورای اسلامی استان تمام تلاش خود را با همراهی مدیران در جهت رفع مشکلات و انتقال مطالبات مردمی در استان به کار گرفته است.

میری با اشاره به عملکرد دو ساله شورای اسلامی استان، اضافه کرد: شاخص‌ترین اقدامات این شورا شامل برگزاری ۱۲۴ جلسه رسمی با حضور ۴۰ مدیر دستگاه اجرایی و مسئولین ارشد استان بوده که ماحصل این جلسات اتخاذ هزار و ۲۰۰ مصوبه که قریب به ۸۰ درصد آن اجرایی شده است.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: بیش از شش هزار و ۷۰۰ مکاتبه اداری با شورای عالی استان‌ها و دستگاه اجرایی در استان انجام شده و مطالبات مردمی و معضلات استان پیگیری گردیده است. امضای شش تفاهم نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، ارسال ۱۰ طرح اصلاح قوانین و مقررات به شورای عالی استان‌ها جهت ارائه به مجلس و حل و فصل اختلافات محلی از مهم‌ترین اقدامات این شورا است.

میری ادامه داد: جامعه شورایی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و در کف جامعه بودن مطالبات گسترده‌ای دارد که برای پیگیری با کمبود‌هایی مواجه است لذا از شورای عالی استان‌ها انتظار است نسبت به فراهم سازی زیرساخت‌های لازم جهت تسهیل امور شورا‌های اسلامی، به خصوص شورا‌های فرادست اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار