نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، از جذب اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل و تجهیز تصفیه‌خانه و آبگیر پروژه آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری خبر داد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل و تجهیز تصفیه‌خانه و آبگیر پروژه آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این پروژه در آبان‌ماه امسال با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری افزود: در راستای دریافت اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و تجهیز تصفیه‌خانه و آبگیر پروژه آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری جلسه‌ای در دفتر معاونت اجرایی رئیس‌جمهور با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آب منطقه‌ای استان و مسئولان وزارت نیرو برگزار شد.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنا بر تصمیمات اخذ شده اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز تصفیه‌خانه و آبگیر این پروژه مصوب شد که به زودی تخصیص داده می‌شود.

 وی افزود: با تزریق این اعتبار در آبان‌ماه امسال شاهد بهره‌برداری رسمی از پروژه آبرسانی به نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس‌جمهور هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار