حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: تعامل بین مسئولان و شورا‌ها باید افزایش یابد تا در جا‌هایی که قانون اجازه داده از ظرفیت شورا‌ها استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست با رئیس شورای عالی استان ها، اظهار داشت: شورا‌های اسلامی باید در جهت ارتقای امورات فرهنگی در جامعه شبکه سازی کرد و در فعال کردن مساجد، رشد مسائل دینی و فرهنگ جامعه مؤثر باشند تا عرصه اقدامات مذهبی و اجتماعی منسجم‌تر شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف شورای عالی اجرای برنامه‌های فرهنگی در ابعاد مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: شورا‌های اسلامی منتخب مردم اند و باید نسبت به مسائل جهان اسلام حساسیت داشته و دروغ پردازی‌های رسانه‌های معاند در جنگ اسرائیل و غزه را برای مردم روشن گری کنند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: تعامل مسئولان و شورا‌ها باید افزایش یابد تا در جا‌هایی که قانون اجازه داده از ظرفیت شورا‌ها استفاده شود از طرفی اعضای شورا‌های اسلامی نیز باید زبان مطالبه گری را بدانند و مسائل و مشکلات مردمی را از طریق قانونی پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: شورا‌های اسلامی باید در جهت ارتقای امورات فرهنگی در جامعه شبکه سازی کرده و در فعال کردن مساجد، رشد مسائل دینی و فرهنگ جامعه مؤثر باشند تا عرصه اقدامات مذهبی و اجتماعی منسجم‌تر شود.

وی ادامه داد: بهتر است شورای عالی استان‌ها از طریق رایزنی با رئیس جمهور موضوع افزایش تعامل مسئولین با شورا‌ها را پیگیری نماید تا از ظرفیت شورای اسلامی در کشور بیش از پیش استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار