سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

ثبت نام نهایی ۱۶۱۳ نفر برای انتخابات مجلس در پایان روز دوم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در پایان روز دوم ۱۶۱۳ نفر ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات مجلس قطعی کرده‌اند.

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (جمعه) در پایان روز دوم مرحله ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در این دو روز از بین ۳۸ هزار و ۸۶۹ نفری که در مرحله پیش ثبت نام پذیرفته شده بودند، هزار و ۶۱۳ نفر ثبت نام‌خود را قطعی کردند و جزء داوطلبان رسمی هستند. 

وی افزود: استان‌های البرز، قم، تهران، اردبیل و چهار محال و بختیاری به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام در این دو روز را به خود اختصاص دادند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: داوطلبان حتماً از بارگذاری سابقه فعالیت ۵ساله خود اطمینان حاصل کنند، زیرا عدم بارگذاری به معنای انصراف از ثبت نام است.

داوطلبان نمانیدگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا روز سوم آبان فرصت دارند تا از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

لازم به ذکر است که آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند، مجاز به ثبت نام نهایی هستند. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار