سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روز‌های آینده، گفت : کرمانشاه تا ۱۰ روز آینده بارش باران موثری نخواهد داشت.

علی محمد زورآوند سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه در خصوص وضعیت بارش‌های پاییزی امسال، گفت : بر اساس پیش بینی‌های کوتاه مدت تا ۱۰ روز آینده بارندگی چشمگیری برای استان مشاهده نشده و در نقاط مرتفع‌تر می‌توان شاهد بارش‌های پراکنده و خفیفی بود.

وی با تاکید بر اینکه برای هفته آینده پدیده قابل بیانی که حامل بارش‌های پاییزی باشد وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی‌های بلند مدت بین ۵۵ تا ۷۰ درصد قابل استناد هستند، اما بر این اساس بارش‌های نرمال‌تری برای پاییز و زمستان امسال ترسیم شده است.

زورآوند ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های بلند مدت از نیمه دوم آبان ماه و اوایل آذرماه بارندگی‌های مناسب‌تر و بالاتر از حد نرمال پیش بینی شده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه به وضعیت دمای هوای در استان کرمانشاه نیز اشاره و خاطر نشان کرد: کاهش دمای هوا برای فردا تا یک درجه کاهشی خواهد بود، اما در مجموع تا ۱۰ روز آینده با دمای هوای نسبتاً ثابتی روبه رو خواهیم بود.

وی عنوان کرد: دمای هوای شهر کرمانشاه برای بعد از ظهر ۲۳.۲ و در کمترین دما در شب گذشته ۷.۴ سانتیگراد ثبت شده، شهرستان سنقر به عنوان سردترین نقطه شب گذشته ۳.۲ درجه سانتیگراد را داشته و مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین نیز با ۳۰.۳ سانتیگراد گرم‌ترین دمای هوا را پشت سر می‌گذارد .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.