رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: با وجود کاهش قیمت‌ها، اما در بازار خریداری وجود ندارد.

حسین حسینی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: نوسان ارزی و دلاری طی یک هفته گذشته بازار خودرو را از لحاظ قیمتی تحت تاثیر نگذاشت، اما در خرید و فروش خودرو بازار یک تکان نسبی داشت.

او درباره رفتار مصرف کنده در بازار افزود: مصرف کننده منتظراست آینده بازار را قابل پیش بینی ببیند و به محض اینکه احساس کند افزایش قیمت خود رو تحت تاثیر نوسان قیمتی سایر مولفه‌های تاثیر گذار در راه است اقدام به خرید می‌کند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد با بیان اینکه با وجود کاهش قیمت‌ها، اما در بازار خریداری وجود ندارد ادامه داد: کماکان بازار خودرو در رکود به سر می‌برد و به نظر نمی‌رسد این بازار به زودی تغییری نکند. سرمایه گذار همانند بورس ازاین بازار خارج شده است.

حسینی بیان کرد‌: همکاران ما ضرر‌های هنگفتی در خرید وفروش خودرو طی ماه‌های گذشته داشتند و به مراتب این ضرر‌ها جبران هم نخواهد شد. اجاره‌ها بسیار نامتعارف شده است و نمایشگاه‌های خودرو را به تعطیلی کشانده است.

او تصریح کرد: خوشبختانه قیمت خودرو‌ها به سمت واقعی شدن می‌رود و و هر جا که دلال و مافیایی نباشد در آن بازار چالشی هم وجود ندارد. ار مردم تقاضا داریم در صورت نیاز به بازار خودرو مراجع کنند و از رفتار‌های هیجانی در این بازار بپرهیزند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.