فرماندار بروجن گفت: ۴۵ درصد صنایع چهارمحال و بختیاری در پنج ناحیه و شهرک صنعتی این شهرستان قرار دارد که این منطقه را به عنوان قطب صنعتی در استان تبدیل کرده است.

فتاح کرمی اظهار داشت: شهرستان بروجن در حوزه‌های جاده ارتباطی و مواصلاتی همچنین نزدیکی با همسایگان استان‌های مهم کشور قابلیت‌های مطلوبی دارد که ظرفیت‌های ارزشمند در حوزه صنعت محسوب می‌شود.

وی خواستار توجه ویژه مدیران کل استانی به این شهرستان شد و افزود: با ارتباط، تعامل و همدلی می‌توانیم مسائل و مشکلات را مدیریت کرده و در راستای توسعه همه جانبه شهرشهرک های صنعتیستان و استان گام برداریم.


بیشتر بخوانید


کرمی با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان بروجن در صنعت چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: هم‌اینک بیش از ۵۰ درصد واحد‌های تولیدی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان مستقر است.

وی اظهار داشت: تولید آجر نسوز، فولاد سفیددشت، ظریف‌مصور، نخ نگین و ورق خودرو از مهم‌ترین صنایع ایران و چهارمحال و بختیاری است.

کرمی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با استفاده مؤثر از این ظرفیت‌ها، مشکلات حوزه صنعت و بازار را رصد کرده و با رفع آن‌ها در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و استان گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار