رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: تیم کسب و کار و توسعه سرمایه گذاری این وزارت خانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان را بررسی می‌کند.

فضل‌الله رحمتی اظهار داشت: تیمی از وزارتخانه به ریاست مدیرکل دفتر کسب و کار برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و احیای واحد‌های تولیدی راکد روز سه‌شنبه به شهرکرد سفر کرد.

وی افزود: به همراه این تیم کارشناسی، مدیران و نمایندگان هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری زر ماکارون و شیرین عسل امروز به چهارمحال و بختیاری سفر کرده‌اند تا در صورت شناسایی فرصت‌های جدید، فعالیت‌های تولیدی خود را در این استان راه‌اندازی کنند.

رحمتی اضافه کرد: استان دارای ظرفیت‌های بیشماری در حوزه سرمایه‌گذاری و رونق تولید است که تلاش می‌شود با دعوت از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌های موفق کشور بتوان با افزایش جذب سرمایه‌گذار اشتغال‌زایی و تولید را در استان رونق دهیم.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در حال حاضر در چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.

رحمتی بیان داشت: تاکنون با صدور بیش از دو هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که در راستای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی ادامه داد: این استان دارای ۱۲ شهرستان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر است که در برخی محصولات صنعتی از جمله لوازم خانگی، تولید چادر مشکی، موکت و برخی از صنایع دیگر رتبه‌های مطلوبی در کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار