مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در استان مرکزی ۴۵ هزار خانوار داریم که با جمعیت اشتغال حدود ۹۷ هزار نفر به صورت مستقیم تحت پوشش کمیته امداد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در رزمایش کمک مؤمنانه گفت: بنای دولت سیزدهم بر این است که از تشریفات اداری کم کند تا از طریق صرفه‌جویی حاصل از کم کردن تشریفات به مردم و نیازمندان کمک کند به همین سبب به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌شود در این راستا قدم بردارند.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی هم گفت: باکمک‌های شورای اسلامی شهر اراک و معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری بالغ‌بر ۳۰۰ سری بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان برای شهر اراک و هزار و ۴۴۷ سری لوازم تحصیل دانش‌آموزان بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود که ارزش هر بسته تحصیلی ۸۰۰ هزار تومان و هر بسته غذایی یک میلیون تومان است.
مؤمنی افزود: در استان مرکزی ۴۵ هزار خانوار داریم که با جمعیت اشتغال حدود ۹۷ هزار نفر به صورت مستقیم تحت پوشش کمیته امداد هستند و به آن‌ها خدمات ارائه شده است.
او با بیان اینکه این رزمایش با همکاری مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) است، گفت: با کمک خیران و فعالیت ۳۷۰ مرکز نیکوکاری در استان رتبه اول کشوری برای مراکز نیکوکاری و کمک‌های خیران را استان مرکزی کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.