بیش از ۶۸ میلیارد ریال جریمه تعزیراتی در مهاباد وصول شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶ پرونده تخلف تعزیراتی در این شهرستان مختومه شده که در قبال آن ۶۸ میلیارد ریال جریمه از متخلفان وصول شده است.

جعفر نوری رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد گفت:  در نیمه نخست سال تاکنون، هزار و ۶ پرونده تخلف تعزیراتی در این شهرستان مختومه شده که از این تعداد ۲۵ میلیارد ریال جرایم دریافت شده مربوط به بخش کالا و خدمات، ۴۲ میلیارد ریال مربوط به قاچاق کالا و بیش از ۱.۲ میلیون ریال نیز در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده ۷۷۱ پرونده کالا و خدمات، ۲۰۰ پرونده مربوط به قاچاق و ۱۰ پرونده هم در بخش بهداشت و درمان است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد ادامه داد: گران فروشی، تقلب، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و درج نکردن قیمت از عمده تخلفات صنوف ارائه کالا و خدمات بوده و همچنین عمده کالای‌های قاچاق کشف شده هم شامل سیگار، پوشاک و پارچه است.

نوری با بیان اینکه ۳۰ درصد تخلفات بخش کالا و خدمات از طریق گزارش مردم پیگیری و رسیدگی می‌شود، گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵، موضوع را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.