رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری ۲۳ هزار و ۹۸۶ فقره بازرسی از واحدهای صنفی فعال در حوزه کالاهای اساسی در این استان انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه ۲۴هزار فقره بازرسی بازار کالا‌های اساسی در آذربایجان‌غربی انجام شد گفت: در این بازرسی‌ها ۹۹۶ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: این پرونده‌ها با ۴۵۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع مرتبط ارجاع شده است.

وی با اشاره به نوسانات پیش آمده در حوزه تأمین و توزیع مرغ نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۱۳ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی از واحد‌های مرغداری، کشتارگاه‌های مرغ و واحد‌های توزیع کننده گوشت مرغ در استان صورت گرفته و در این زمینه ۶۴۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۴۰۵ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: همچنین در این مدت، یک هزار و ۴۲۹ مورد بازرسی در حوزه گوشت قرمز انجام شده که در این زمینه ۷۵ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۶۹۷ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بابایی افزود: یک هزار و ۶۴ مورد بازرسی نیز از واحد‌های تولید و توزیع تخم مرغ صورت گرفته و در این رابطه ۱۶ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.