ملایی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع جرم با مدیران متخلفی که از امکانات دولتی، له یا علیه داوطلب خاصی در انتخابات استفاده کنند، برخورد می شود.

در اولین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی شهرستان قلعه گنج که با حضور اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در محل دادگستری شهرستان قلعه گنج برگزار شد، صابر ملایی ضمن تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو گفت: انتظار می‌رود هر یک از دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در انتخابات عمل کنند تا شاهد کم‌ترین تخلفات در پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات باشیم.

او با اشاره به ابلاغ بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی از سوی رئیس قوه قضائیه بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری طی امسال، این ستاد برای برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه تشکیل شد.

رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج بسترسازی برای حضور پرشور مردم، اطمینان‌دهی به رای دهندگان در خصوص صیانت از آرای آن‌ها و برگزاری انتخابات با کم‌ترین میزان تخلفات و جرائم را از جمله اهداف این ستاد برشمرد و بیان داشت: تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی حسب وظایف قوه قضائیه براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی است.

او گفت: با هدف پیشگیری از وقوع جرم با مدیران متخلفی که از امکانات دولتی له یا علیه داوطلب خاصی استفاده می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

 در این جلسه کلیه اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی بر تلاش برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.