۶۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث ۶۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق شهری و روستایی این استان در دست اجراست.

خداداد خالق پناه سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق شهری و به همین تعداد در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.

وی بیان کرد: این تجهیزات به منظور تقویت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف استان نصب و راه اندازی می‌شود.

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از این زیرساخت‌ها با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ایجاد می‌شود.

خالق پناه تصریح کرد: بخش عمده‌ای از عقب ماندگی‌های استان در زمینه زیرساخت‌های مخابراتی به ارز آوری تجهیزات مخابراتی برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۵درصد از مجموع یکهزار و ۶۵۰ روستای استان از زیرساخت‌های مخابراتی بهره‌مند هستند. سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هم اکنون ۳۹۰ سایت تلفن همراه برای پوشش آنتن دهی ۴۵۰ نقطه استان در حال احداث است.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروتکشن دوم شهر‌های مارگون، قلعه رئیسی و دیشموک به صورت رادیویی در دولت سیزدهم ایجاد شد و چنانچه به هر دلیلی مسیر فیبر دچار اختلال یا قطعی شود در کمترین زمان ممکن پروتکشن مسیر دوم فعال می‌شود به طوری که مشترکان متوجه قطعی و اختلال در ارتباطات نمی‌شوند.

خالق پناه اضافه کرد: در طول دولت سیزدهم تاکنون ۳۴ طرح فیبر نوری در نقاط مختلف استان به سرانجام رسید که مهمترین این طرح‌ها، پروژه فیبر نوری یاسوج به کاکان، یاسوج به سی سخت، فیبر نوری دهدشت به لنده، فیبرنوری تنگ کناره وسروک یاسوج ,، مسکن مهر دهدشت، مسیر فیبر نوری لنده به لیکک از مهم‌ترین این طرح‌ها بوده است.

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مجموع مشترکان تلفن همراه در استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار شماره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سوق ما بین دهدشت و لنده اتفاقا زیر ساخت قدیمی داره و برمیگرده ب سال های ۶۰
کیفیت آنتن دهی اپراتورها خیلی بد. زیر ساخت فیبر نوری و مخابرات زیر صفر