فرماندار سراوان گفت: طوفان الاقصی در نتیجه جنایات رژیم صهیونسیتی رخ داد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری این غده سرطانی از بین رفتی است.

 سعید تجلیلی  بیان کرد: طوفان الاقصی در نتیجه جنایات، کودک کشی و نسل‌کشی که رژیم صهیونسیتی علیه ملت مظلوم فلسطین به‌صورت غیرقانونی در منطقه انجام داد رخ داد.

وی افزود: روزی جوانان فلسطینی با سنگ از خود دفاع می‌کردند؛ اما امروز به موشک پراکنی منتهی شده است، امروز انسجام گروه‌های فلسطینی شامل شاخه‌های مختلف نظامی به جایی رسیده که باعث شد برخی از کشور‌هایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده‌اند این عمل زیر سؤال رود و منتفی شود.

فرماندار سراوان ادامه داد: با حمایت دنیای اسلام و به اذن خدای متعال، فلسطینیان با جان‌ودل و با جوانان فداکار و شجاع که از جان خود گذشتن و به میدان آمدن باعث به‌وجودآمدن این حماسه شدند که گام بزرگی برای نجات فلسطین محسوب می‌شود.

تجلیلی گفت: رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از هفتاد و هشتاد سال گذشته سرحال‌تر است، مشاهده می‌کنیم نهضت فلسطین نهضت ضد غرب، ظلم و ضد صهیونیسم است، این نهضت به نتیجه خواهد رسید، اسرائیل این غده سرطانی به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت در کل منطقه از بین خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار