معاون فرهنگی بنیاد شهید سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه دینی و انقلابی است و باید پشتیبان مردم فلسطین باشیم تا معاملات منطقه‌ای تغییر کند.

  موسی زنجانی بیان کرد: این روز‌ها مردم ولایتمدار ایران در اجابت فرمان رهبری، امام راحل، علما و مراجع به میدان آمده‌اند تا بیزاری و انزجار از رژیم سفاک اسرائیل را به جهان نشان دهند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان تصریح کرد: امروز مردم دنیا باید از خودشان بپرسند چرا فلسطینی‌ها در اردوگاه‌های اردن، مصر، لبنان و فلسطین زندگی می‌کنند؟ چرا میلیون‌ها فلسطینی که فلسطین وطن اصلی‌شان است برای ۷۰ سال در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند؟ چرا سرزمین غزه برای سال‌ها در محاصره اسرائیل است؟

این مقام مسئول تصریح کرد: صهیونیست ظلم را به حدی رسانده که وقتی مسلمانان در مسجدالاقصی نماز می‌خوانند صهیونیست‌ها تصمیم به ویرانی مسجدالاقصی و تبدیل آن به معبد‌یهودیان می‌گیرند، حال امروز مردم فلسطین که یک زمانی با سنگ مبارزه می‌کردند حقشان را مطالبه می‌کنند و فلسطین در طول این سال‌ها به لطف الهی قدرتمند شد.

زنجانی خاطرنشان کرد: در جنگ غزه اگر کودکی کشته شود رسانه‌ها جریان را بزرگ می‌کنند؛ اما دنیا در برابر سال‌ها قتل و خونریزی فلسطینی‌ها سکوت کرده است. قطع‌کردن آب و برق در نوار غزه جنایت و ظلم آشکار رژیم صهیونیستی است.

وی اذعان کرد: تمامی ظرفیت حماس، از طراحی، اقدام و تسلیحات از ظرفیت داخلی است برخلاف رژیم صهیونیستی که ظرفیت دفاعی‌اش را از خارج تأمین می‌کند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان با اشاره به حیله‌گری دشمنان و همیشه وارونه نشان دادن مسائل خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام فضایی را در دنیا ایجاد کرده‌اند که صهیونیست‌ها یک رژیم قدرتمند است که هیچ احدی نمی‌تواند نفوذی را علیه این رژیم سفاک داشته باشد، اما مجاهدان راه خدا یک زلزله و طوفان علیه این رژیم جعلی ایجاد کردند که تقریباً باعث سست‌شدن آن‌ها شد، این عملیات و طوفان یکی از بهترین حرکت‌های مقاومت در طول این سال‌ها بوده که علیه این رژیم انجام شده است.

وی ادامه داد: در یک‌زمان دیگر شرورترین شرور‌های عالم به اسم داعش در سرزمین و کشوری که سنگر مقاومت برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی که سنبل شیاطین است را ایجاد کردند؛ اما خدای متعال یکی از فرماندهان الهی و یک گروه مجاهد را مقابل آن‌ها قرارداد و آن‌ها را ریشه‌کن کرد، این‌ها تجلی قدرت پروردگار عالم است.

این مقام مسئول افزود: مردم آگاه، بیدار و متوجه هستند که چه اتفاقی در عالم و دنیا دارد می‌افتد لذا این پیام‌هایی که اعراب می‌دهند با سخنرانی‌هایی که دارند، از این گفته‌ خود پشیمان بوده و نظر به عقیده‌ی خود را عوض می‌کنند و دیگر حاضر نیستند که به ماندگاری رژیم صهیونیستی کمک کنند یا روابط خود را با این رژیم عادی سازی کنند و خیلی از کشورهایی که در این خیالات بودند الان از عقیده‌ی خود برگشتند و پشتیبان مردم فلسطین هستند تا معاملات منطقه‌ای تغییرکرده است.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی روز‌های آخر‌ عمر خود را سپری می‌کند، مجاهدان راه خدا یک زلزله و طوفان علیه این رژیم جعلی ایجاد کردند که تقریباً باعث سست‌شدن آن‌ها شد، این عملیات و طوفان یکی از بهترین حرکت‌های مقاومت در طول این سال‌ها بوده که علیه این رژیم انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار