مراسم یادواره ۳۶ شهید فراجا شهرستان زرند، دیشب برگزار شد.

سرهنگ صمدالله ترابی، فرمانده انتظامی شهرستان زرند در مراسم یادواره ۳۶ شهید فراجای شهرستان زرند ضمن تبریک هفته فراجا و عملیات طوفان الاقصی و گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی و شهدای انتظامی گفت: اسرائیل غاصب با خواری فلسطین را ترک خواهد کرد و محو خواهد شد.

او  افزود: این طوفان ادامه دارد و صهیونیست‌ها باید به سرزمین‌های مادری خود برگردند.

سرهنگ ترابی ضمن تشکر از مردم شهرستان زرند بیان داشت: پلیس همیشه و در هر زمانی با مردم بوده و خواهد بود و  ما در سایه ولایت و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام افضلی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان زرند نیز ضمن عرض تبریک هفته فراجا و تشکر از حضور مردم در مراسم شهدای انتظامی گفت: به فرموده پیامبر (ص) برای شهید ۷ خصوصیت، وجود دارد، اول اینکه  زمانی که اولین قطره خون او به زمین ریخته می‌شود، همه گناهانش به جز حق الناس بخشیده می‌شود و دومین پاداشش این است که سر شهید در دامان حوریان بهشتی قرار گرفته و به او تبریک می‌گویند و سوم اینکه لباس بهشتی را به او می‌پوشانند.  

او  افزود: چهارمین هدیه شهید این است که معطر وارد بهشت می‌شود و پنجمین آن این است که جایگاه او را در بهشت به وی نشان می‌دهند و ششمین آن استفاده از نعمات بهشت و هفتمین آن نظر به وجه الله می باشد که بهترین امتیاز است.

این مراسم با دکلمه خوانی دختر شهید رسول حسینی و عزاداری همراه بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار