مدیر‌کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان گفت: استان کرمان با ۵۴ غرفه در نمایشگاه توانمندی روستاییان کشور شرکت کرد. 

محمدجواد عبدالکریمی در بازدید از نمایشگاه روستا‌آباد در محل مصلای تهران گفت: استان کرمان با ۵۴ غرفه، دو سیاه چادر عشایری، دو کپر زیست بوم مردم جنوب استان و دو سازه نوین ضد زلزله اَبَرخشت در نمایشگاه توانمندی روستاییان کشور شرکت کرد. 

وی با تقدیر از عوامل اجرایی، دست‌اندرکاران و غرفه‌داران نمایشگاه روستاآباد خاطر‌نشان کرد‌: شاهد استقبال خوبی از غرفه‌های استان کرمان بودیم، ویژگی‌ها و توانمندی‌های روستاییان و عشایر استان کرمان در این نمایشگاه عرضه شد و ظرفیت‌سازی خوبی برای استان کرمان صورت گرفت.

مدیر‌کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان گفت: دو گروه آئینی از هنرمندان شهرستان‌های بم و عنبرآباد در نمایشگاه به اجرای برنامه پرداخته که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت و نشان می‌دهد مردم ما به فرهنگ بومی و آئین‌های سنتی علاقه‌مند هستند. 

وی اظهار داشت: تنوع تولیدات محصولات روستاییان عرضه شده در نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و تعدادی از غرفه‌های استان کرمان به دلیل بسته‌بندی‌های مناسب، زیبا و خلاقیت در تولید به صورت ویژه مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

عبدالکریمی گفت: با توجه به اهمیت بسته‌بندی محصولات نیاز است استان در این زمینه به یاری بخش روستایی بیاید.

برچسب ها: نمایشگاه ، روستاییان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.