وزارت خارجه فرانسه از کشته شدن ۸ شهروند دارای تابعیت این کشور در فلسطین اشغالی خبر داد.

از ابتدای تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، مقامات این رژیم اقدام به تشویق یهودیان جهان برای مهاجرت به این منطقه کردند. به همین جهت بیشتر افراد ساکن در سرزمین‌های اشغالی دارای تابعیت دوگانه بوده و همچنان ارتباط خود با کشور اصلی خود را حفظ کرده اند. از این رو، آمار تلفات کشته شدگان خارجی در عملیات نیرو‌های فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی تعجبی ندارد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه امروز (سه شنبه) اعلام کرد از زمان آغاز درگیری‌ها میان نیرو‌های فلسطینی و اسراییل در هفتم اکتبر تاکنون ۸ فرانسوی جان خود را از دست داده اند. 

این مقام فرانسوی با ابراز تاسف از کشته شدن شهروندان دارای تابعیت این کشور، خاطر نشان ساخت: ما یک هواپیما مخصوص خطوط فرانسه قرار است روز پنجشنبه با سفر به اسراییل اقدام به خارج کردن شهروندان ما از (سرزمین‌های اشغالی) و بازگرداندن آن‌ها به کشور کند. 

پیش‌تر کشور‌های اروپایی از جمله اتریش و انگلیس نیز اقدام به ارسال هواپیما‌های نظامی برای بازگرداندن شهروندان خود از فرودگاه بن گورین کرده بودند. 

کشور قبرس در دریای مدیترانه که فاصله نه چندانی با سرزمین‌های اشغالی دارد از آمادگی خود برای پذیرش آوارگان صهیونیست و دارای تابعیت دیگر به خاک خود خبر داده بود. هواپیمای نظامی اتریش قرار است پس از سوار کردن شهروندان این کشور در فرودگاه قبرس فرود آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
بنظر میرسه اسم رژیم صهیونیستی دولت یهودخ ولی بیشتر گردانندگان اسراییل پشت پرده همون دولتهای غربی هستن و یهودیان واقعی نیستن، حتی بخشی از ارتش نیز از شهروندان کشورهای غربی که با تبلیغات امده و ساکن اسراییل شده اند تشکیل شده است
آخرین اخبار