فرماندار شهرستان آبیک گفت: در راستای جلب بیشتر رضایتمندی شهروندان، نیازمند ارتقاء امکانات سخت‌افزاری، فضا‌های فیزیکی و افزایش نیروی انسانی در اداره پست هستیم .

مددخانی فرماندار شهرستان آبیک گفت: پست قدیمی‌ترین راه ارتباطی است که در فضایی مدرن خدمات ارائه می‌دهد، با توسعه فضای مجازی، توسعه کسب و کار‌های اینترنتی و افزایش خرید‌های اینترنتی، حجم کار شعبات پستی نیز افزایش پیدا کرده و به همین نسبت باید با تقویت زیرساخت‌های پست، پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

مددخانی  افزود: کارکنان شعبات پستی ارتباط مستقیمی با شهروندان دارند و تمام تلاش خود را به جهت تحویل به موقع مرسولات به عمل می‌آورند؛ اعتماد و اطمینان خاطر شهروندان به مجموعه اداره پست، پشتوانه محکم برای این مجموعه خدماتی است.

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: در راستای جلب بیشتر رضایتمندی شهروندان، نیازمند ارتقاء امکانات سخت‌افزاری، فضا‌های فیزیکی و افزایش نیروی انسانی در اداره پست شهرستان هستیم و پیگیری این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تخصیص کد پستی بعنوان شناسه اماکن مسکونی و تجاری امری ضروری است و عدم تخصیص کدپستی مشکلاتی را در ارائه مطلوب خدمات بوجود آورده از جمله توزیع نامه را برای مجموعه اداره پست سخت کرده که تخصیص کدپستی بر حسب اولویت بندی مناطق باید به طور ویژه در دستور کار مجموعه‌های مدیریت شهری شهرستان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.