مدیر عامل تاکسیرانی قزوین از تحویل ۱۱۱ مورد اشیاء جا مانده در تاکسی‌ها در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ توسط تاکسیرانان به واحد اشیاء گمشده این سازمان خبر داد.

محمد رضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سازمان تاکسیرانی دارای واحدی به نام اشیاء گمشده است که تاکسیرانان که همواره الگوی امانتداری و پاکدستی در جامعه هستند، تعداد ۱۱۱ مورد اشیاء جا مانده در تاکسی‌ها را در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ به این واحد تحویل داده اند.

 وی تصریح کرد: از میان این اقلام، تعداد ۴۵ مورد به صاحبان آن‌ها تحویل شده و ۱۴ فقره کارت شناسایی شامل عابربانک، کارت ملی و شناسنامه تحویل اداره پست و اداره ثبت احوال گردیده تا برای صاحبان آن‌ها ارسال شود.

وثوق نیا اضافه کرد: موارد باقی مانده نیز که پس از گذشت یک سال شرعی، صاحبان آن‌ها به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکرده اند و هیچ گونه نشانه‌ای برای شناسایی صاحبان آن‌ها وجود ندارد، به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می‌شود تا در اختیار نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: شهروندانی که اشیاء خود را داخل تاکسی‌ها جا می‌گذارند می‌توانند در ساعت اداری با واحد اشیاء گمشده سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱ یا شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۵ تماس حاصل نمایند و مشخصات وسایل جا مانده را با شماره تماس خود به مسئول واحد اشیاء گمشده اعلام نمایند تا در صورت پیدا شدن اشیاء توسط تاکسیرانان، در سریع‌ترین زمان ممکن اشیاء به آنان بازگردانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.