مدیرکل پست استان قزوین از توزیع ۲۴ هزار و ۹۷۰ گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم تاکنون در سطح استان خبر داد.

ناصر مرادی مدیرکل پست استان قزوین از توزیع ۲۴ هزار و ۹۷۰ گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم تاکنون در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی پست به زائران کربلا تدابیر ویژه‌ای برای صدور گذرنامه زائران در شبکه پستی استان اتخاذ شده است.

مرادی با بیان اینکه تمام گذرنامه‌ها پس از دریافت، آماده‌سازی و توزیع می‌شوند، افزود: همچنین گروه‌های بازرسی تشکیل شده و وضعیت توزیع این اسناد به طور دائم در حال رصد است.

مرادی ادامه داد: شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی می‌توانند به سامانه رهگیری پست مراجعه کنند و از اطلاعات جابجایی مرسوله مطلع شوند.

به گفته این مسئول، تمام گذرنامه‌ها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شوند و با توجه به اینکه مراجعه و ازدحام باعث تاخیر در روند کار می‌شود، از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت آن از طریق پست باشند.

مدیرکل پست استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون باجه‌های کشیک اداره پست بعد از ظهر‌ها در استان فعال است و شهروندان می‌توانند به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین اگر موردی از گذرنامه‌ها دارای نقص نشانی باشند و نشانی دریافت گذرنامه ناقص باشد آن گذرنامه در باجه‌های معطله ما برگشت می‌خورد و در آنجا نگهداری می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۲۵۰ گذرنامه در باجه معطله استان وجود دارد و باجه معطله تا نیمه شهریور ماه تا ساعت هشت بعدازظهرآماده خدمت رسانی به شهروندان است.

مرادی از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: اقدام برای اخذ گذرنامه را به روز‌های پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت مراحل ثبت نام را انجام بدهند تا از ترافیک در روز‌های پایانی کاسته شود.

اداره کل پست استان قزوین با ۲۱۷ واحد شهری و روستایی شامل ۶۰ دفتر پستی در شهر قزوین، ۱۵ دفتر پستی در شهرستان‌های حومه و ۱۴۲ واحد پستی روستایی با فعالیت ۲۱۵ نیروی انسانی رسمی و شرکتی به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباطی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.