کارشناس مهارت‌های فردی و اجتماعی گفت: با الگوی سبک زندگی اسلامی آرامش در نهاد خانواده حاکم می‌شود.

حیدر مهدوی کارشناس مهارت‌های فردی و اجتماعی در تجمع بانوان آینده ساز در بافق گفت: زندگی های امروزی با روش ائمه و سیرت اهل بیت فاصله گرفته و به سمت تجمل گرایی و غرب گرایی کشیده شده است.

او افزود: زندگی‌ها را می‌شود شیرین کرد در صورتی که در قالب سبک زندگی اسلامی آورده شود و با شناخت روابط و تفاوت‌های زن و مرد، همسران کامل کننده یکدیگر باشند.

مهدوی گفت: وقتی که مردم فواید سبک زندگی دینی را لمس کنند، به طور قطع سخت گیری‌ها و توقعات در زندگی مشترک کم و آرامش در نهاد خانواده حاکم می‌شود.

او ادامه داد: فرزندان نیز با مشاهده رفتار والدین از آن‌ها الگو پذیری می‌کنند و به این شکل سبک زندگی اسلامی رواج پیدا می‌کند و نهادینه می‌شود.

مهدوی بیان کرد: اگر علما و کارشناسان دین، مباحث دینی مربوط به خانواده و سبک زندگی را ساده سازی می‌کردند تا همه اقشار مختلف جامعه بتوانند متوجه شوند و آن‌ها را در زندگی خود به کار بگیرند، زندگی‌های شادتر و سالم تری رقم می‌خورد.

او تأکید کرد: هرقدر زندگی‌ به سبک زندگی اسلامی نزدیک باشد به همان اندازه شاهد تحکیم بنیان خانواده هستیم. 

 تجمع بانوان آینده ساز با محوریت وقف، تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی در امامزاده عبدالله بافق با شرمت بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.