بررسی مشکلات واحد تولیدی موتورسیکلت سازی بناب

مدیرکل صمت آذربایجان شرقی گفت: مشکلات واحد تولیدی موتورسیکلت سازی در شهرک صنعتی بناب در قالب جلسه ویژه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می‌شود.

محمدجعفر عظمائی گفت: با توجه به گستردگی آتش سوزی و همچنین خسارت زیادی که به این واحد تولیدی وارد شده است، از تمام ظرفیت‌های سازمان استفاده خواهد شد تا این کارخانه دوباره به چرخه تولید بازگردد.

وی افزود: اقدامات مورد نیاز در مورد این واحد مانند پرداخت تسهیلات بانکی برای بازسازی و نوسازی انجام می‌شود تا علاوه بر متوقف نشدن روند تولید، اشتغال کارکنان این واحد تولیدی نیز با مشکل مواجه نشود.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در بازدید از واحد تولیدی که پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شده بود گفت: همکاری مردم و دیگر دستگاه‌ها در اطفای حریق، از بالا رفتن میزان خسارت در این واحد جلوگیری کرد.

تراب محمدی بر رفع مشکلات این واحد تولیدی تاکید کرد و افزود: همه اقدامات برای چرخیدن چرخ‌های تولید در این واحد و اشتغال مجدد کارگران باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

در این کارخانه که در شهرک صنعتی بناب به تولید موتورسیکلت مشغول است ۲۵۰ نفر به طور مستقیم کار می‌کنند.

این واحد پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شد و بیش از ۱۵ هزار مترمربع از ساختمان‌های آن تخریب شد و ۶ نفر از کارگران دچار مصدومیت شدند.

علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده به این واحد تولیدی از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.