افتتاح کارخانه در شهرک سلیمی

با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی یک واحد تولیدی مواد شوینده بهداشتی در شهرک صنعتی شهید سلیمی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۱۲ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تراب محمدی در آیین بهره برداری از این واحد تولیدی گفت: تولید کنندگان و صنعتگران، رزمندگان خط مقدم در جنگ اقتصادی و باید قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به امنیت پایدار ایران اسلامی افزود: د امنیت جامعه ما مرهون ایثار و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و وهمچنین شهدای امنیت است.

وی  امنیت و تولید را از محور‌های اساسی توسعه کشور ذکر کرد و گفت: یکی از مولفه‌های تاثیر گذار در توسعه هر کشور، امنیت و سرمایه گذاری در تولید است و بدون امنیت اماکن سرمایه گذاری و تولید وجود ندارد، فلذا صیانت از تولید و تامین امنیت سرمایه گذاران از رسالت‌های خطیر دستگاه‌های متولی است، که خوشبختانه ایم مهم در کشورما محقق شده است.

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی رشد تولید و حمایت از سرمایه گذاری را ازمسایل مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های متولی بایستی در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید و سرمایه گذاری اهتمام جدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.