دو هزار و 15 میلیارد ریال برای حمایت از واحد های تولیدی مشكل داراختصاص یافته است توزیع بانكی این اعتبار تا حال حاضرصورت گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون برنامه ریزی استاندار زنجان، برنامه ریزی برای اجرای طرح های عملیاتی را از رویكردهای مسولان برای تحقق فرمان رهبری دانست و گفت: با این رویكرد اجرای طرح های توسعه كشاورزی، ستاد تسهیل و حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی و اشتغال در دستور كار قرار گرفته است.

عباسی به ابلاغ یك هزار و 692 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح های كشاورزی اشاره كرد وافزود: اعتبارات دو هزار و 615 میلیارد ریالی مربوط به بانك ها برای حمایت از واحد های صنعتی و تولیدی دیروزبه این استان ابلاغ شد.

وی در این جلسه به ظرفیت های كشاورزی شهرستان ایجرود اشاره و خاطرنشان کرد: این شهرستان با برخورداری از یك هزار و 829 كیلومترمساحت، 9 درصد اراضی این استان را در خود جای داده است.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان، 20 درصد اراضی این استان را اراضی زیر كشت دانست و گفت: شش هزار و 465 هكتار از این اراضی آبی و 434 هزار و 815 هكتار هم به صورت دیم مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عباسی با بیان اینكه سدهای گلابر و بلوبین توانایی آب رسانی به بیش از هشت هزار هكتار از اراضی این شهرستان را دارند، افزود: با تحقق این برنامه سطح زیركشت آبی شهرستان ایجرود به دوبرابر وضعیت فعلی افزایش خواهد یافت./س

برچسب ها: حمایت ، واحدتولیدی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.