سختگیری پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها

فرماندار بناب با اشاره به سختگیری پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها گفت:دولت جمهوری اسلامی ایران همواره برای پرداخت وام به اقشار ضعیف تاکید کرده است و بانک‌ها نیز می‌بایست راه پرداخت وام را تسهیل کنند.

رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بناب گفت:مشکل اینجاست مردم عادی که برای وام ازدواج و یا وام فرزندآوری برای مبلغی حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان به بانک مراجعه می‌کنند با ۱۰۰ مدل مشکل و سختگیری مواجه می‌شوند، اما افرادی داریم که میلیارد‌ها تومان وام کم بهره گرفته‌اند و با وجود پایان مهلت بازپرداخت همچنان در بازپرداخت وام‌های خود تفره می‌روند.

وی افزود: بانک‌ها نباید برای پرداخت وام چند ضامن کارمند مطالبه کنند چرا که این تعداد کارمند در هیچ شهری وجود ندارد که بتوانند ضامن مردم شوند و حتی سختگیری‌ها برای کارمندان باعث شده تا آن‌ها از ضامن شدن برای دیگران خودداری کنند.

 فرماندار شهرستان بناب همکاری و تعامل و همکاری بانک‌ها با ادارات در راستای پرداخت وام‌های مشاغل خانگی را خواستار شد و گفت: جای تعجب است با وجود اینکه اعتبارات برای ادارات در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی اعلام شده است، اما برخی از بانک‌ها هنوز از این موضوع از بی‌اطلاعی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار