در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در آستان امامزاده سید محمد کججانی ،در پی عملیات غافلگیرانه نیرو‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، اعضای جلسه، شعار‌های مرگ بر اسرائیل و فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است سر دادند.

فرماندار شهرستان تبریز  با بیان اینکه وقف می‌تواند جامعه را بسیار قدرتمند کند و ضمن اینکه می‌تواند فقر را از بین ببرد می‌تواند اشتغال زایی هم داشته باشد تاکید کرد:در این جلسه به اداره اوقاف تبریز اعلام می‌کنم، هیچ ادره‌ای حق ندارد مکان وقفی را به غیر نیت واقف استفاده کند و در این باره هیچ اغماضی قابل قبول نیست.

فاتح با اعلام اینکه مقدمات و تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب و مناسب انتخابات اسفند مجلس شورای اسلامی تدوین شده است گفت: مدیران نگذارند به نفع هیچ کاندیدای از بیت‌المال استفاد شود.

حجت الاسلام حسینی  مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی  نیز با بیان اینکه ۹۴ درصد از مجموعه موقوفات استان سنددار شده و بقیه نیز در مرحله اخذ سند هستند افزود:۶۵ بنای امامزاده استان به عنوان مرکز فرهنگی و زیارتی فعال است که یکی از آن‌ها آستان امامزاده سید محمد کججانی در شهرستان تبریز است.

عبدالجباری رئیس اداره اوقاف ناحیه دو تبریز هم گفت:پوشش نامناسب آسفالت جاده، ایمنی پایین و کم عرض بودن راه منتهی به امامزاده سید محمد کججانی شایسته زائران و اهالی روستای کججان نیست.

الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان تبریز، در شش ماه نخست امسال گفت:عملکرد این نیرو در افزایش کشف قاچاق انواع کالا ۳۵درصد، حوزه مواد مخدر در بخش کشفیات ۱۳۸ درصد و دستگیری افراد مرتبط ۲۹ درصد نسبت به شش ماه اول سال قبل افزایش نشان می‌دهد.

 

 

برچسب ها: شورای اداری ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.