نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: صبر یک بحث کاملا واقعی و دینی است و افراد کم حوصله نمی‌توانند مدیران خوبی باشند مدیر موفق، مدیر با صبر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز یکشنبه ۲۵ خردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: یکی از بحث‌هایی که در آیات و روایات اسلامی به طور جد از ما مسلمانان خواسته شده، ایمان به خداوند است و اگر ایمان با همه شئون آن و محور‌های مدنظر در زندگی ما تحقق پیدا کند، به شهادت آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام، حمایت و پشتیبانی از جانب خداوند قطعی است.

او افزود: باید ایمان در تمامی زوایای آن مد نظر یک فرد مومن باشد و آن را در زندگی سیاسی اجتماعی، کاری و مدیریتی، زندگی فردی و خانوادگی پیاده کند و در همه عرصه‌های زندگی فرد جلوه‌های ایمان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به توصیه حضرت موسی(ع) به قومش مبنی بر اینکه تکیه گاه شما خدا باشد، تصریح کرد: اگر تکیه به افراد و حتی خواص جامعه شد، معلوم نیست کار راه به جایی ببرند، اما اگر در هر صحنه‌ای فقط خدا را ببینیم و به او اتکاء کنیم و بین خود و خدا را اصلاح کنیم، خداوند نیز بین ما و مردم را اصلاح خواهد کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه یکی از محور‌های اصلی مدیریت در جامعه صبر و حوصله است، بیان کرد: صبر یک بحث کاملا واقعی و دینی است و افراد کم حوصله نمی‌توانند مدیران خوبی باشند. مدیر موفق، مدیر با صبر است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان در ادامه اظهار کرد: تقوا در همه امور زندگی بحثی کاملا عملیاتی است اینکه در تصمیم گیری‌های روزانه، زندگی و در صحنه‌های مختلف تقوا داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه باید همه ما تلاش کنیم تا به همه صحنه‌ها ورود و خروج صادقانه داشته باشیم، افزود: امیدواریم به زودی از ویروس منحوس کرونا عبور کنیم و نشاط، شادابی و جنب و جوش به طور کامل به کشورمان بازگردد و در کنار هم در سلامت زندگی را سپری کرده و مسئولیت‌ها را به بهترین وجه ممکن انجام بدهیم.

امام جمعه کرمان گفت: مدیران تلاش کنند هم ورود صادقانه به مسئولیت داشته باشند و هم خروج آن‌ها از پست‌ها و مدیریت‌ها صادقانه باشد و بدانند تنها پناهگاه ما خداوند است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار