سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: ارتباط مستقیم امنیت غذایی بر امنیت روانی جامعه امری غیر قابل انکار است لذا تامین نیروی مورد نیاز دامپزشکی استان از ضروریات است.

محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در نشست مدیران اداره کل دامپزشکی استان که به مناسبت روز ملی دامپزشکی با حضور سید علی اصغر برایی نژاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، بر ضرورت افزایش تعداد نیروی متخصص در دامپزشکی استان تاکید کرد.

او در این نشست با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در کشور اظهار داشت: امنیت غذایی با امنیت روانی مردم ارتباط مستقیم دارد بنابراین اهمیت و حساسیت وظایف پرسنل دامپزشکی استان امری مشهود است.

پارسائیان با بیان اینکه تامین امنیت غذایی ساعت کاری مشخص ندارد و هر زمان از روز، نیازمند بازرسی و پیگیری است، از زحمات شبانه روزی کادر دامپزشکی استان قدردانی کرد و گفت: تعدد صنوف مختلف عرضه محصولات دامی و غذایی نسبت به تعداد نیروی متخصص و بازرسان متخصص دامپزشکی در استان بسیار نامتوازن است لذا پیگیری می‌شود تا این مشکل در استان یزد در حد ممکن برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار