یادواره شهدای چهار روستای فلکده، آقا سید شریف، سیاهگلوندان و گلشن محله در مسجد امام حسن عسکری (ع) گلشن محله‌ی رشت برگزار شد.

عبدالفتاح اهوازیان، همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای ۴ روستای رشت با اشاره به ایثارگری و فداکاری های شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس گفت : امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون جان فشانی ها و فدا کاری های شهدا هستیم .
اهوازیان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان ایستادند افزود : حراست و حفاظت از خون شهدا وظیفه خطیری است که امروز برعهده ماست .
وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همیشه تهدیدات و تحریم های نافرجام علیه کشور انجام دادند گفت : اما با اقتدار و هوشیاری ملت ایران دشمنان هرگز به اهداف شومشان دست نیافتند. 
وی افزود : با ایستادگی و جانفشانی های جوانان این مرز بوم حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمنان نیفتاد و ملت ایران هشت سال عزت مندانه جنگیدند، و دشمن را از خاک وطن بیرون راندند.
عبدالفتاح سلیمانی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تا کنون،  ایران را قوی تر و تشکیلاتی کرده است گفت : با وجود خون شهدا و هدایت مقام معظم رهبری تاکنون به اهداف و توطئه های شومشان دست نیافتند.
وی با اشاره به اینکه با وجود تهدیدات و تحریم ها دشمنان علیه انقلاب و نظام ، به موفقیت های چشم گیری دست یافتیم افزود : امروز با پیشرفت های گسترده ایران در حوزه نظامی و امنیتی دست یافته و  دشمنان جرات مقابله با ایران را ندارند.
همرزم حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان جنگ ترکیبی برعلیه این نظام برپا کرده اند گفت : قدرت نظام اسلامی نیز در حال رشد روز افزون است و دشمن نمی تواند با برنامه های ترکیبی و پیچیده به توطئه های شومشان دست یابد. 
وی به حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود : مردم با حضورشان در صحنه همیشه معاملات دشمنان را در جهان برهم زدند‌ و به زودی در شرکت در انتخابات دوباره ثابت میکنند که حافظان و صاحبان این انقلاب هستند. 
اجرای گروه سرود ولایت استان گیلان ومداحی حاج ابوذر روحی و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه های یادواره شهدای امروز بود.

 

برچسب ها: شهدا ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.