استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نظم، امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون تلاش و ایثارگری‌های حافظان نظم و امنیت در جامعه است.

غلامعلی حیدری در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی اظهار کرد: مجموعه انتظامی در شرایط حساس با نثار جان خود، جانانه از امنیت مردم و کشور دفاع می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نظم، امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون تلاش و ایثارگری‌های حافظان نظم و امنیت در جامعه است.

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر و توجه به جایگاه بالای نیروهای مسلح اظهار کرد: نیروهای مسلح باید پاکدل، پاکدامن، صبور، مهربان در مقابل ضعیفان، قاطع در مقابل زورگویان و قانون‌شکنان باشند.


بیشتر بخوانید


حیدری، شجاعت، سخاوت، جوانمردی، اصالت و داشتن کارنامه درخشان را از ویژگی‌های ماموران نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: جایگاه نیروهای مسلح و به خصوص مجموعه نیروی انتظامی به عنوان حافظان و مدافعان نظم و امنیت در جامعه بسیار بالا و مهم است و امروز مجموعه نیروهای مسلح و مسئولان امنیت، آرامش و قضایی چهارمحال و بختیاری با اهتمام و وحدت، انسجام و برنامه‌ریزی تلاش کردند امنیت و آرامش را برای استان به ارمغان آورند.

حیدری با بیان اینکه نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است، گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف انتظامی، نظامی و امنیتی در تلاش برای برقراری نظم و امنیت، به عنوان اصلی‌ترین نیاز جامعه هستند.

وی افزود: امنیت یک تولید جمعی است و در صورت اینکه چرخه و کارکرد آن درست تنظیم شود شاهد نظم و امنیت مطلوب و بالا در جامعه خواهیم بود.

امان‌اللهی با اشاره به کارکرد پیچیده نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف از جمله خدمات، پیشگیری و تعقیب مجرمان، گفت: رسیدن به جایگاه مطلوب در بخش امنیت اتفاقی و تصادفی نیست و حاصل تلاش، تدبیر و فعالیت شبانه‌روزی بوده است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته انتظامی شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار  نامگذاری شده است، اضافه کرد: در این هفته با اجرای ۷۰ عنوان برنامه در رده‌های مختلف به نقش افراد در نظم و امنیت اجتماعی، پیشگیری از بروز برخی مسائل، رعایت مقررات توجه ویژه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار