معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی تاکید کرد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ایثارگری و مجاهدت قرین شده است.

محسن حسین میرزایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی گفت: امنیت، پایه و اساس پیشرفت هر جامعه است و برای پیشرفت و تعالی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیاز به امنیت ضرورتی انکارناپذیر است.

حسین‌میرزایی در بخشی از پیام خود با اشاره به مجاهدت‌های فراجا گفت: هر کجا امنیت پایدار وجود داشته باشد پیشرفت و تعالی در بخش‌های مختلف حاصل خواهد شد و نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب اسلامی قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را فدا نموده‌اند.


بیشتر بخوانید


دراین پیام آمده است: هفته نیروی انتظامی یادآور مجاهدت‌های مخالصانه دلاورمردان و غیورمردان این نیرو است که با عزت نفس، اقتدار، رحمت و مهربانی به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان جان برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مجاهدت‌های شبانه‌روزی عزیزان نیروی انتظامی استان تقدیر نموده و این هفته را به آنان تبریک بگویم و از محضر خداوند سبحان توفیقات روز افزون برای تمام عزیزان خستگی ناپذیر نیروی انتظامی استان مسئلت دارم.

شعار امسال هفته نیروی انتظامی "شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار " نامگذاری شده است، که در این هفته با اجرای ۷۰ عنوان برنامه در رده‌های مختلف به نقش افراد در نظم و امنیت اجتماعی، پیشگیری از بروز برخی مسائل، رعایت مقررات توجه ویژه می‌شود.

آیین غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های مسلح، نشست با اقشار اثرگذار، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سربازان متوفی و برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از رانندگان برتر را از جمله برنامه‌های این هفته است که در رده‌های مختلف برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.