انفجار گاز شهری در خرمدره موجب مصدومیت یک نفر شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: انفجار گاز شهری در خرمدره موجب مصدومیت یک نفر شد که به مرکز درمانی انتقال یافت.

داریوش تقیلو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در پی انفجار گاز شهری یک مرد ۷۰ ساله دچار سوختگی شد که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس به بیمارستان الغدیر انتقال یافت.

وی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

این مسوول در ادامه با اشاره به ماموریت های اورژانس در ۶ ماهه امسال، گفت: کل ماموریت‌های اورژانس استان در این مدت، ۳۳ هزار و ۵۸۰ مورد بود که به ۳۳ هزار و ۲۱۶ مصدوم امداد رسانی شد.

وی افزود: از مجموع کل ماموریت‌های شهری تعداد ۲۰ هزار و ۴۱۱ مورد جاده ای و ۱۳ هزار و ۱۶۹ مورد شهری بود که به ترتیب در مقایسه با مدت مشابه قبل یک و هفت درصد افزایش یافته است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

برچسب ها: انفجار گاز ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.