فداکار گفت: تمام تلاش ما این است که جشنواره نان کرمان که با استقبال بالای مردم و فعالان حوزه نان روبه رو شده است، در کرمان باقی بماند.

محمد مهدی فداکار در جمع اعضای دبیرخانه نخستین جشنواره ملی نان که دربوستان شورای کرمان درحال برگزاری است، گفت: روز‌های اول که بحث جشنواره مطرح شد تصور می‌شد کارناشدنی است؛ اما دوستان فعال حوزه نان نشان دادند که خواستن توانستن است.

او بیان کرد: جشنواره بسیار خوبی با حضور فعالان صنعت نان، تولیدکنندگان و استان‌های کشور درحال برگزاری است و جای بسی قدردانی دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: مردم کرمان هر چه مصرف کنند، نان سالم به ویژه نان‌های حجیم را دوست دارند و قوت غالب استان نیز نان است.

او افزود: خوشبختانه ذائقه مردم از نان بی کیفیتی که با آرد سفید پخته می‌شد به نان کامل و سالم تغییر کرده است و حرکت‌های خوبی، مانند این جشنواره، سرآغازی برای تغییر کامل ذائقه مردم است.

فداکار باقدردانی از تلاش‌های ویژه دبیر جشنواره و حمایت‌های معاونت فرهنگی شهرداری کرمان بیان کرد: در واقع برگزاری جشنواره، کمک می‌کند کاری مانند تغییر ذائقه مردم به نان سالم و کامل که سال‌ها زمان می‌برد، سرعت بگیرد و در زمان کم تری رخ دهد.

او تاکید کرد:  قطعا در استانداری کرمان، جلساتی در آینده برای رفع عیب و نقص کاربرگزار می‌شود تا جشنواره نان در کرمان ماندنی و با بهترین شکل برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.