شهید هاشمی به معنای واقعی الگوی یک سرباز گمنام امام زمان (عج) بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید هاشمی در زمان حیاتش شهید بود و به معنای واقعی الگوی یک سرباز گمنام امام زمان (عج) بود.

صبح امروز مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: سردار پاکپور (فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران) درباره شهید هاشمی گفت: حمیدرضا در زمان حیاتش شهید بود و بالاخره به آرزوی خودش رسید، او به معنای واقعی الگوی یک سرباز گمنام امام زمان بود.

او افزود: شهید هاشمی کار‌های بسیار بزرگی انجام داده، اما هیچ وقت دوربین او را نمی‌گرفت و او با اخلاص کار‌های بزرگی انجام داد.

پدر شهید هاشمی نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت گفت: در مصاحبه که چند روز پیش داشتم گفتم والان هم می‌گویم که من و شهید طبق فرمان حضرت آقا هیچ مشکلی بابرادران اهل سنت نداریم ونخواهیم داشت آن‌هایی که این شهید را به شهادت رساندند نه سنی بودند ونه شیعه بودند یک مشت مذدور وطن فروش بودند. حساب برادران اهل سنت از آن‌ها جداست.

پدر شهید هاشمی بیان کرد: امروز سران طوایف اهل سنت منت بر ما گذاشتند که اینجا حضور یافتند دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

او افزود: یک خبرنگار از من پرسید می‌دانستی که فرزندت شهید می‌شود گفتم من یقین داشتم و زمانش را نمی‌دانستم، این اواخر می‌دانستم به زودی این اتفاق می‌افتد و اما هیچ پدری نمی‌تواند این را به زبان آورد؛ و خداوند را شکر می‌کنم که شهید به آرزویش رسید.

این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و فرمانده انتظامی استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

 

برچسب ها: شهید هاشمی ، سالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار