به مناسبت هفته گردشگری، دو دفتر خدمات مسافرتی با حضور سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان و تعدادی از فعالان حوزه گردشگری افتتاح شد.

سعید شاهرخی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: همزمان با دومین روز از هفته گردشگری، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری "یوتاب آیرن سیر" که در محیط متاورس فعالیت می‌کند، افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه متاورس فرصت‌های تازه‌ای برای گردشگری فراهم می‌کند، افزود: در دنیای متاورس زیرساخت‌های نرم‌افزاری برای معرفی پرواز‌ها و هتل‌های داخل ایران و به ویژه استان کرمان فراهم می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه پرداخت از هر نقطه از دنیا به وسیله ارز‌های دیجیتال امکان‌پذیر است، تصریح کرد: در این زمینه باید با صرافی‌های بین‌المللی و داخلی هماهنگی لازم انجام و درگاه‌های پرداخت راه‌اندازی شود که خوشبختانه در این دفتر خدمات مسافرتی این موارد انجام شده است.

او بیان داشت: در حال حاضر این دفتر خدمات مسافرتی که با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومان ایجاد شده به صورت مستقیم ۵ نفر را مشغول به کار کرده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به دفتر خدمات مسافرتی کجاران سیر به عنوان دومین دفتر خدمات مسافرتی که در هفته گردشگری افتتاح شد اشاره کرد و گفت: این دفتر خدمات مسافرتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و به صورت مستقیم برای ۵ نفر شغل ایجاده است.

شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر این دفتر خدمات مسافرتی تور‌های داخل و خارج کشور را راه‌اندازی کرده است، تصریح کرد: تور‌های یک روزه کرمان‌گردی هم جزو برنامه‌های این دفتر خدمات مسافرتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار