دروازه بان تیم فوتبال سپاهان

فردا باید به معنای واقعی تیم باشیم

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا باید بیش از هر زمان دیگری به معنای واقعی تیم باشیم تا بتوانیم در این مسابقه نتیجه بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الاتحاد عربستان گفت: خیلی بابت برگزاری این دیدار بین المللی هیجان زده هستم و مطمئنم با برگزاری این دیدار اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

پیام نیازمند با اشاره به اینکه هربار که در اصفهان در کنار هوادارانمان بازی می‌کنیم هیجانم افزایش می‌یابد و بابت آن خوشحال هستم، گفت: آمادگی خوبی داریم که اگر بازی‌های لیگ برگزار شده بود می‌توانست بهتر باشد فردا با آمادگی کامل در دیدار حاضر می‌شویم و امیدوارم هواداران خانم و آقا در ورزشگاه حضور یابند و این روند ادامه یابد.


اوگفت: بازی راحتی نخواهد بود، ولی می‌دانیم برد در این بازی غیر ممکن نیست و سعی می‌کنیم بازی خوبی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.


نیازمند  با بیان اینکه تیم‌های عربستانی با تیم‌های اروپایی در حال رقابت هستند، ولی ما اینجا درگیر موضوعاتی مثل سقف قرارداد هستیم. فردا فرق نمی‌کند چه حریفی جلوی ما قرار گرفته اگر ما متحد باشیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۰۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
سقف قرار داد هم باید رعایت شود این نوعی دزدی و دست کردن در جیب بیت‌المال و حق الناس است